Lion Rampant

Reménytelenül

2012. febr. 4. 12:00 - írta WudigessBoi

Emberemlékezet óta nem készültem még rangadóra ilyen apátiával és kilátástalan hangulattal, mint erre. És ez most nem az ellenfél miatt van – bár annak személye, ereje és erényei sem mellékesek –, az okokat ugyanis saját belső problémáinkban és csapnivaló játékunkban vélem fölfedezni. Bajnoki címről rég nem beszélhetünk, ráadásul a BL-indulást is egyre bizonytalanabbul pedzegetjük. Ez a beharangozó most kelletlenül keserédes lesz nagy szavak és felelőtlen ígéretek nélkül. Mi szurkolók rohadtul ott leszünk lélekben, de a pályára lépőktől ennél több kell. Részletek alább.

 

Nem is oly rég született egy poszt a rangadózás fontosságáról, amit érdemes átböngészni, ám a többségből nyilván kiveszőben van a forradalmi hevület, így a részletekkel most nem untatnék senkit. Elég annyi, hogy nem brillírozunk túlságosan a nagy meccseken – meg úgy általában sem –, viszont a derbiken benyelt gombócok különösen elkeserítőek. Az első három fellépésünkön pont nélkül maradtunk (kétszer ráadásul otthon), azóta sikerült picit konszolidálni a helyzetet. A City elleni diadal után kiörömködtük magunkat, legutóbbi rangadónkon pedig idegenben is megálltunk a lejtőn.

Tetszik vagy nem, ez presztízsmeccs mindkét fél részéről, mégiscsak mi ketten bitoroljuk a trónt hét éve, no meg egyebek mellett van egy közös Bajnokok Ligája döntőnk is. Ami a Vörös Ördögöket illeti, számukra az utóbbi tíz év eredményeiből kiindulva a szezon egyik legkeményebb és legrettegettebb túrájának számít a Stamford Bridge-i vizit. Most viszont – és ezt szerintem ők is tudják – könnyedén megforgatható, egy jobbgörbével pedig padlóra is küldhető a kékmezes tétova félkarú óriás.

Kicsit olyan ez, mint egy ház, amit eláraszt a húgyszag, lyukas a tető, ki vannak törve az ablakai, a szélrózsa minden irányába dőlő falait pedig penészvirágok borítják. Ez egyfelől finoman szólva sem otthonos, másfelől meg nyilvánvaló, hogy egy függönycsere vagy egy kerítésfestés vajmi keveset javítana az összképen.

Márpedig ez a helyzet mifelénk is. A játék enervált, statikus, sekélyes és kiszámítható, a játékosok pedig kifacsartak, tehetetlenek, tehetségtelenek, motiválatlanok, kire melyik illik. Lehet ugyan Bosingwázni és Meirelesezni – mint ahogy tavaly is lehetett Anelkázni és Kalouzni –, de be kell látni, a helyzet itt komplexebb ennél. Olybá tűnik, rossz az egész rendszer, téves az egész koncepció, mégpedig egyre látványosabban. És állítom, ilyenkor nem segít az, ha 1-2 helyen változik a kezdő. Pláne, ha így… Ilyen értelemben (is) példaértékű, ami a MU-nál zajlik, hiszen Förgi nem szívbajos, azt játszatja, aki azt kiérdemelte. Nem a legdrágább vételt, nem a legnagyobb pofájút és nem a közönségkedvencet. Cserébe alázatos, elszánt, motivált játékosok hajtják végre az utasításait.

 

Legszebb szavak a tettekLegszebb szavak a tettek

Biztos vagyok abban, hogy a kezdő 9-10 helyen meg fog egyezni a Swansea ellenivel, focistáink pedig ugyanúgy tétován, körülményesen és motiválatlanul tervezik abszolválni a játékidőt, mint az utóbbi hetekben bármikor. Ez pedig akkor is szomorú, ha a szezon jelen szakaszában van a legtöbb hiányzónk: Lampard, Ramires, Mikel, Drogba, Kalou, Cole. Ne szépítsük, a keret jó része jelenleg alkalmatlan arra, hogy érdemben tegyen azért, hogy a csapat ismét régi fényében tündökölhessen. Mindenesetre alkalmaz a klub egy jól megfizetett szakembergárdát (erőnléti edzőtől másodedzőig bezárólag sokakat), akiknek egyrészt fel kéne mérni, ki mire alkalmas erőnlétileg, taktikailag és technikailag, másrészt nekik kéne beidomítani a srácokat, hogy végrehajtsák a megfelelő edzői utasításokat. Aki képtelen elvégezni azt, amivel megbízzák, azt büntetni kell (és nem azzal, hogy nagy kegyesen lekapom a 70. percben). Azt meg csak remélni tudom, hogy az edzői stáb tagjai urai annyira a helyzetnek, hogy képesek reális képet festeni az állapotokról (amiket ők belülről látnak) és van valami hatásos, alkalmazható koncepciójuk (amiért fizetik őket).

Ami az újévet illeti, eddigi 6 meccsünket lehoztuk veretlenül, viszont ez az a megfogalmazás, amivel a legjobb színben sikerült feltüntetni a januárunkat. Mert ha megkapargatjuk a felszínt, ott a lényeg: kínkeservesen átvergődtünk két akadályon a kupában, négy bajnokinkból pedig csak kettőt nyertünk meg. Mindezt egy másodosztályú, két középcsapat, valamint három újonc ellen. Ha pedig tágítjuk a horizontot, még ellátni a City-verés után induló szopóág kezdetéig: utolsó 8 bajnokinkból mindössze kettőt tudtunk megnyerni! Nem sok, viszont rettentően kevés…

Nyugodtan mondhatjuk tehát azt, hogy sikerült a január kínálta lehetőségeket kihasználatlanul hagyni. Nem volt meccsdömping és nem voltak rangadók sem. Mégsem tudtuk rendezni a sorokat, nem tudtunk megújulni, nem pihentettünk senkit, nem is kísérletezgettünk. Az igazat megvallva, kívülről nézve a csapatot – nem mintha függetleníteni tudnám magam az érzelmektől – nem csodálkozom, hogy nem vagyunk vonzó célpont az átigazolási piacon: ebben a játékrendszerben jóformán mindenki elkallódik, a fiataljainkat nem játszatjuk semennyire, miközben Cahill is meccsek óta vár a bemutatkozásra. Februárban már lesznek rangadók, indul a BL is, most kéne csúcsformában lenni, megindítani a nagy rohamokat…

Torres gólja a legutóbbi meccsenTorres gólja a legutóbbi meccsen

A tavalyi évadban öt alkalommal is megmérkőzhettünk az angol rekordbajnokkal, ebből potom négy alkalommal ki is kaptunk tőlük. Indult minden a Community Shield döntőjével, ahol – bár duplázóként mi voltunk az erkölcsi győztesek – 3-1 arányban, viszonylag simán kaptunk ki. Aztán jött egy heves indulatoktól és kétes bírói döntésektől sem mentes bajnoki, ahol hátrányból fordítva végül 2-1 arányban mi nyertünk. A manchesteri visszavágó elé azonban még bekéredzkedett egy Bajnokok Ligája negyeddöntő, amit pechesen ugyan, de mégis kettős vereséggel buktunk el, vagyis hosszú évek óta saját kis szentélyünkben is győzelmet ünnepelhettek Ferguson fiai. A végére maradt a legegyértelműbb verés, ahol a 36. fordulóban a végig extázisban játszó és már első perctől vezető United simán nyert 2-1 arányban, így két kanyarral a vége előtt tulajdonképpen fél seggel már felülhettek a trónra. Ebben a szezonban eddig egy alkalommal találkoztunk – s eltérő érdekeltségek miatt többször már tuti nem is fogunk –, azt a meccset az akkor hazai United nyerte 3-1 arányban.

Ami az örökmérleget illeti – bár most legkevésbé ez számít, tekintve, hogy a keserű jelenben élünk – meggyőző United-fölényt láthatunk. Eddig, minden sorozatot beleszámítva 162 alkalommal feszült egymásnak ez a két csapat: 44 győzelem mellett volt 47 döntetlen, 71-szer viszont kikaptunk. Ráadásul még úgy sem mellettünk szólnak a számok, hogyha csak a hazai bajnokikat nézzük, többször kaptunk ki ugyanis, mint ahányszor ők: ez lesz a hetvenedik meccs, eddig 22-18-29 az állás a javukra.

Tavaly győzelmet ünnepelhettünkTavaly győzelmet ünnepelhettünk

Pocsék formánk ellenére azért mégse dőljünk a kardunkba. Bajnoki és kupaküzdelmek csak ebben az évben már négyszer kényszerítették hétvégi ellenfelünket idegenbeli rangadózásra: Newcastleben és az Anfielden elbuktak, az Etihadban nyertek és továbbjutottak (ha gonosz akarnék lenni, azt mondanám, 80 perc emberelőnnyel is izgulós lett a vége), valamint bevették az Arsenal szentélyét is. A Vörös Ördögök történetük során először (!) estek ki januárra a Bajnokok Ligájából, az FA kupából és a Ligakupából is, vagyis az idei – bár még két fronton állnak – közel sem az ő szezonjuk. Verhetőek, vagy legalábbis megszorongathatók tehát.

Bajnokin utoljára a 2001-2002-es kiírásban vertek meg minket Londonban, az azóta lejátszott 9 meccsből hatot megnyertünk, s lett három döntetlen is. Ez lehet tehát sorozatban a tizedik veretlenül megvívott hazai bajnokink a Manchester United ellen. Úgy gondolom, ez még akkor is bíztató előjel, ha tudjuk, hogy talán most lesz a Vörös Ördögöknek a legnagyobb sanszuk megtörni a rossz szériájukat, köszönhetően a mi csapnivaló formánknak. Tavaly sem voltunk ugyanakkor jó passzban, mégis nyerni tudtunk, ráadásul hátrányból fordítva. Nem reménytelen tehát a dolog több szempontból sem, de a januári játék vélhetően csak füttykoncert-generálást fog érni, pontot aligha.

A mérkőzés vasárnap 17:00-s kezdettel sugározza majd a Digi Sport. A rangadón Howard Webb fújja majd a sípot, reméljük, legalább rá nem lesz panasz. Mindenki a képernyők elé, továbbra is Blue Is The Colour!

Kategóriák

Meccs lesz!

Címkék

Manchester United , Premier League , rangadó






Eddig 127 komment érkezett ()

  • 1.  ferguson1 2012. 02. 04. 13:06

    "Bajnoki és kupaküzdelmek idén már háromszor kényszerítették hétvégi ellenfelünket idegenbeli rangadózásra: Newcastleben és az Anfielden elbuktak, az Etihadban viszont nyertek és továbbjutottak (ha gonosz akarnék lenni, azt mondanám, 80 perc emberelőnnyel is izgulós lett a vége)."

    Ez a rész hibás. Az anfield-en már kétszer játszott a united idén, egy vereség (fa), egy döntetlen (pl). A sorból lemaradt az arsenal elleni idegenbeli győzelem pár héttel ezelőttről.

    Üdv!

    Válasz erre
  • 2.  ferguson1 2012. 02. 04. 13:11

    Amúgy united szurkolóként érdekes volt olvasni a cikket, h miként látja egy szurkoló a saját szemével a kedvenc klubja problémáit. Lehet mondani, h a vasárnapi meccs előtt szinte minden a united mellett szól, de ilyenkor szoktak jönni a "meglepetések". Szinte egyetlen ember nem fogadott volna pl. arra, h két bajnoki vereség után a united idegenben megveri a city-t a kupában, mégis megtörtént (persze volt a kiállítás, de a mondanivalómban most csak az eredmény számít)...

    Válasz erre
  • 3.  CFCboy1989 2012. 02. 04. 14:21

    Nyerni kell Hajrá CHELSEA!

    Válasz erre
  • 4.  WudigessBoi 2012. 02. 04. 14:49

    @ferguson1: Itt most kivételesen 2012 az 'idén', nem a szezon. De átírom, ha úgy egyértelműbb.

    Válasz erre
  • 5.  ferguson1 2012. 02. 04. 15:21

    @WudigessBoi: értem. Az arsenal elleni idegenbeli bajnoki győzelem akkor is beletartozik, mert az már 2012-ben volt. A pool elleni bajnoki döntetlent viszont akkor ki lehet hagyni, mert az már tavaly volt :) Peace!

    Válasz erre
  • 6.  Jabulani 2012. 02. 04. 16:50

    Csak azert is megverjuk oket, a MU nem all be vedekezni, igy a mi jatekunk is jobban ervenyesul.

    Válasz erre
  • 7.  juve 2012. 02. 04. 18:39

    szerintem kikaptok, mint a huzat

    Válasz erre
  • 8.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 04. 19:31

    @juve: SZerintem szopd le magad zebra *eci.

    Válasz erre
  • 9.  CFCboy1989 2012. 02. 04. 20:03

    @juve:
    bundakirályok!

    Válasz erre
  • 10.  chiedis 2012. 02. 04. 22:21

    bravúr lesz egy döntetlen is, asszondom'

    Válasz erre
  • 11.  Cech01 2012. 02. 05. 9:05

    Az Arsenal 7-1-re nyert a tegnapi meccsen, tehát megtörte a PL-ben 1 hónapja tertó veretlenségét egy baszott nagy meccsel, ahol földbe döngölte az ellenfelet. Ma győznünk kell mindenképpen, hogy visszanyerjük pontelőnyünket, és remélem, ha a Newcastle-nak sikerült, a Rovers-nek sikerült, akkor nevégezzük úgy, mint az Ágyusok. Mutassuk meg, hogy fel tudunk állni.

    Cech

    Cahill-Bertrand-Luiz-Ivanovic

    Ramires-Essien-Lampard

    Mata-Sturridge-Torres

    Kezdőt várok, de AVB amilyen nyomorer biztos Bosingwat is berakja, meg Meirelest, de ha lenne esze, akkor Lukakut küldené be majd csereként Torres helyére a 66. percben, Meirelest Essien helyére a 72. percben, és Piazon is bemehetne majd Ramires helyére.

    Válasz erre
  • 12.  chiedis 2012. 02. 05. 9:30

    @Cech01: Ramires sérü,t biztosan kezd a "nyomorék" Meireles. Szívesebben nézem mint Malouda-t. Lampard se száz, de összedrótozzák. Viszont nem biztos h jó lesz a pályára lépése, mert a kontrákban bízhatnánk, v a gyors labdakihozatalban, ő viszont tetű lassú.

    Válasz erre
  • 13.  abel 2012. 02. 05. 10:08

    én egy
    iva-cahill-luiz-bertrand(ha nem kezdeti nagyon mérges leszek AVB-re...)
    Essien-Romeu/Meireles-Meireles/Lamps
    studge-torres-mata

    torres lukaku switch vagy egy sturridge torres csere is belefér szerintem ez ma a kicsi studge nagy napja lesz van egy olyan érzésem!!:D
    a padra leszek nagyon kíváncsi mert mellis és cliffordis odaférnek(ugye lalkovic nincs mert den haag reméljük jóttesz neki!!!)

    Válasz erre
  • 14.  Dr Rudeboy 2012. 02. 05. 10:17

    hajajajjjj, én azért félek ettől a meccstől rendesen, ellenünk mindig összekapjátok magatokat. remélem ezúttal egyik tábornak sem lesz oka bírózni, a farok howard sem a tavalyi liverpool elleni, sem az idei, newcastle elleni formáját nem hozza... jó meccset mindenkinek! glory united

    Válasz erre
  • 15.  daniii 2012. 02. 05. 11:33

    "A Vörös Ördögök történetük során először (!) estek ki januárra a Bajnokok Ligájából" -ez nem az első volt,már kétszer estek ki a csoportból

    Válasz erre
  • 16.  Jabulani 2012. 02. 05. 11:35

    Mostanaban nem volt nagy elmeny meccset nezni, de ezt a mait kifejezetten varom, szotyit mar bekeszitettem.Iva-Luiz-Cahill-Bertand-Meireles-Essien-Lampard-Sturridge-Torres-Mata kezdore szamitok.Nalam mar megjott a meccsnezo hangulat, remelem ahogy Dr. Rudeboy mondja nem a birokon fog mulni es egy jo kis porgos derbit kapunk, persze Chelsea gyozelemmel.

    Válasz erre
  • 17.  robmiller 2012. 02. 05. 11:46

    na ez letargikus érzés engem ma kerített hatalmába...

    Válasz erre
  • 18.  BrowN_V 2012. 02. 05. 12:14

    @Jabulani: nem nyer a "cselzi" biztos lehetsz benne(:

    Válasz erre
  • 19.  ferguson1 2012. 02. 05. 12:41

    @daniii: olvasd el az egész mondatot, ne csak egy részét:

    "A Vörös Ördögök történetük során először (!) estek ki januárra a Bajnokok Ligájából, az FA kupából és a Ligakupából is"

    Ilyen még tényleg nem volt szerintem, bár nem néztem utána, de hiszek a szerzőnek :)

    Válasz erre
  • 20.  WudigessBoi 2012. 02. 05. 12:43

    @daniii: "A Vörös Ördögök történetük során először (!) estek ki januárra a Bajnokok Ligájából, az FA kupából és a Ligakupából is..." - így teljes a gondolat. Hangsúlyos az 'is' a végén, ez jelzi, hogy mindhárom sorozatból. Az infó pedig a hivatalos oldalról van.

    Válasz erre
  • 21.  Kapika 2012. 02. 05. 12:44

    Állitólag hátul ferreira luiz cahil iva kezdö lesz és malouda meireles romeu elöttük elöl pedig mata torres sturridge bertrand igazán megkaphatta volna a lehetőséget fereira helyett..sőt én még bekockáztattam volna akár malouda helyén mata és az ö eredeti helyén mondjuk lukaku..na mind1 nekem nem tetszik a kezdő nagyon nem :/

    Válasz erre
  • 22.  Sasi 2012. 02. 05. 13:03

    Nem tudom ki nézte a QPR-Wolves meccset tegnap, remélem AVB igen. Onnan lehetne meríteni támadásügyileg. Kapuralövések, próbálkozások szép meghúzások, izgalmas játék. Jó volt nézni. De ha mi megint ezzel a langyos ide-oda elképzelés nélküli passzolgatással próbálunk játszani, akkor végünk! Pedig a mi játékosaink technikailag sokkal képzettebbek - elvileg-.:-)

    Válasz erre
  • 23.  CFCboy1989 2012. 02. 05. 13:09

    @Kapika:

    nagyon remélem hogy nem ez a kezdő lesz!
    Szerintem így lenne a legjobb:
    Iva Luiz Cahill Bertrand
    Essien Romeu Piazón
    Mata Torres Studge
    De ez tuti nem lesz pedig ez lenne a jelenlegi legjobb felállás szerintem!
    Nyerni kell!
    Hajrá Chelsea!

    Válasz erre
  • 24.  psychocska 2012. 02. 05. 13:14

    Ilyen meccsek előtt teljesen fölösleges a korábbi formával meg ehhez hasonló dolgokkal előjönni. Ezekre a rangadókra mindenki felszívja magát, én nem csodálkoznék ha idén még nem látott sziporkázó játékkal rukkolnátok ki.

    Válasz erre
  • 25.  szegediferi 2012. 02. 05. 13:29

    Győzünk! Torres lesz a meccs Embere! Jó lesz az!

    Válasz erre
  • 26.  ErDne 2012. 02. 05. 13:50

    Jó lenne nyerni,meg ha védőink nem könnyelműsködnének,ha a középpályánk szűrne és irányítana egyszerre,ha Daniel gólpasszt adna Nandonak,de inkább megyek és magamba döntök egy kávét hogy felébredjek az álmomból. :D Várom a mérkőzést,magam se tudom miért elkapott a rangadó hangulat.

    Válasz erre
  • 27.  Cech01 2012. 02. 05. 14:26

    @szegediferi: "Torres lesz a meccs Embere"

    Mintha nem ezt hallottam volna az elmúlt meccseken.

    Válasz erre
  • 28.  szegediferi 2012. 02. 05. 14:52

    @Cech01: tőlem csak ezt vagy hasonlókat hallottál!Max bizom Torresben,a középpálya béna,Matától kap csak használható labdákat. Jó lesz az!

    Válasz erre
  • 29.  Jabulani 2012. 02. 05. 16:05

    @BrowN_V: Sajnalom, orok ketelkedo vagyok...soha semmi sem biztos nekem, azt mondjuk hajlando vagyok elismerni, hogy a MU formaja iden jobb, szoval talan eselyesebbek.

    Válasz erre
  • 30.  RQ7 2012. 02. 05. 16:15

    @psychocska: pontosan! de lehet akkor De Gea fogja a szemünket is kivédeni...:D

    Válasz erre
  • 31.  Jabulani 2012. 02. 05. 16:18

    Kezdok:
    Chelsea will line-up in the following 4-3-3 formation:
    1 Petr Cech (c)
    2 Branislav Ivanovic
    24 Gary Cahill
    4 David Luiz
    17 Jose Bosingwa
    5 Michael Essien
    16 Raul Meireles
    15 Florent Malouda
    23 Daniel Sturridge
    9 Fernando Torres
    10 Juan Mata
    Subs: 23 Ross Turnbull, 20 Paulo Ferreira, 27 Sam Hutchinson, 34 Ryan Bertrand, 6 Oriol Romeu, 35 Lucas Piazon, 18 Romelu Lukaku.

    Man United are expected to line up in the following 4-4-2 formation:
    De Gea; Rafael, Evans, Ferdinand, Evra (c); Valencia, Carrick, Giggs, Young; Welbeck, Rooney.
    Subs: Amos, Fabio, Pogba, Scholes, Park, Hernández, Berbatov.

    Bosingwa balbekk, es Malouda Lampard helyen :)))

    Válasz erre
  • 32.  fejedlm 2012. 02. 05. 16:59

    Jó az írás, tetszik, grat a beharangozóért!
    Remélem jó mérkőzés lesz, nektek is, nekünk is nagyon kellene a győzelem.
    Utána felvételről EBEl meccset nézek, jónak ígérkezik az este.:-)
    Terryt megfosztották a karszalagtól, Anglia legnagyobb ellensége önmaga szövetsége? Rooneynál úgy alakították az eltiltást, hogy a 3 EB csoport meccs után játszhasson, de egy nyugodt, erős Terryre is szükség lenne a válogatottnak. Capello pipa, asszem most jogosan.
    Ha kicsi szerencsétek van, ez a meccs is elmegy De Geán, mint a Pool meccs és lepkézik jó párat. :-D

    Válasz erre
  • 33.  juve 2012. 02. 05. 17:27

    @CFCboy1989: miért ti még sosem bundáztatok??

    Válasz erre
  • 34.  Jabulani 2012. 02. 05. 17:34

    @juve: Jatekosokat veszunk, nem pedig eredmenyeket.

    Válasz erre
  • 35.  Cech01 2012. 02. 05. 17:37

    VALAMI HIHETETLEN ÉS SZERENCSÉS GÓLLAL VEZETÜNK STURRIDGE ÉS EVANS ÖSSZEHOZTA

    Válasz erre
  • 36.  Cech01 2012. 02. 05. 17:39

    @juve: Veletek ellentétben mi nem.

    Válasz erre
  • 37.  Danniil 2012. 02. 05. 17:51

    Olyan bodicsekeket kapnak hogy öröm nézni :D

    Válasz erre
  • 38.  Cech01 2012. 02. 05. 18:07

    TORRES SZÉP ÁTÍVELÉS, ÉS MATA MEKKORA GÓL 2-0 20-25 MÁSODPERC ELTELTÉVEL A 2. FÉLIDŐ KEZDÉSE UTÁN.

    Válasz erre
  • 39.  CFC007 2012. 02. 05. 18:09

    Nem hiszem el, 2-0. Szép volt Nando és Mata.

    Válasz erre
  • 40.  CFC007 2012. 02. 05. 18:11

    Luiiiiiiiz! Lealázzuk őket, na te juvés ehhez mit szólsz? :)

    Válasz erre
  • 41.  Cech01 2012. 02. 05. 18:13

    @juve: Na te nyomorer a 3-0-hoz mit szólsz?

    Válasz erre
  • 42.  Cech01 2012. 02. 05. 18:29

    Istenem, kicsit se elfogult Webb, erre büntetőt adni, mikor Wellbeck rúgott bele Iva lábába. Cech úgy kapja a gólokat, hogy ő tehet róla legkevésbé.

    Válasz erre
  • 43.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 18:38 Válasz erre
  • 44.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 18:45

    Beszarok ááááá

    Válasz erre
  • 45.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 18:46

    Mindjárt hozzá b*szom magamat a földhöz!! Egyszer megkeresem ezt a webbet és úgy pofán fogom b*szni!!4

    Válasz erre
  • 46.  ricko25 2012. 02. 05. 18:49

    óriási ez a Webb

    Válasz erre
  • 47.  Cech01 2012. 02. 05. 18:53

    Bosingwa játszik egyáltalán a meccsen? Már vagy a 35. perc óta nem látom, mintha egy szingularítás nyelte volna el.

    Válasz erre
  • 48.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 18:54

    SOha se gondoltam volna, hogy így gyűlőlhetek egy embert mint webb-et !!

    Válasz erre
  • 49.  Pachiso_Hulehen 2012. 02. 05. 18:58

    @Cech01: : D és Te a 3:3-hoz? : D

    Válasz erre
  • 50.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:00

    @Pachiso_Hulehen: Verd ki rá! Webb nélkül most nem lenne ilyen nagy a pofád

    Válasz erre
  • 51.  Bazsaxxxe 2012. 02. 05. 19:00

    @Pachiso_Hulehen: Tűnj már innen a 2 kamu tizitekkel.Rontsd máshol a levegőt ....

    Válasz erre
  • 52.  Jabulani 2012. 02. 05. 19:01

    Hoztuk a formank megint :))

    Válasz erre
  • 53.  Jeti00 2012. 02. 05. 19:01

    Cahill maradhat, Malouda Sturridge mehet a levesbe! kellenek a fenének. Webbnek meg a papáját :) am szép volt a meccs nagy része, remélem marad vlmi a lendületből

    Válasz erre
  • 54.  Cech01 2012. 02. 05. 19:01

    @Pachiso_Hulehen: Kettő 11-es volt, tehát majdnem elvertünk titeket:D

    De nem baj, nem idegeskedem annyira, mert még ígyis jobb, mint az Arsenal mérlege, akit odavissza vertetek (megjegyzem, akkor nektek szurkoltam, amikor az ágyusok ellen mentetek)

    Válasz erre
  • 55.  Danniil 2012. 02. 05. 19:01

    a kopasz sporttársak rohadtul nem komálnak minket.. :D

    Válasz erre
  • 56.  BenHarding 2012. 02. 05. 19:01

    És Cahill elmaradt piroslapja az elején? Azzal mi lesz? Ja persze, az nem volt hiba.

    Válasz erre
  • 57.  ferguson1 2012. 02. 05. 19:01

    Jó meccs volt, grat hozzá! A tiziken lehet idegeskedni, de a chelsea-sek is látták szerintem, h a védők mindkétszer a támadók lábát találták el, volt fizikai kontakt. Persze lehet mondani, h welbeck könnyen esett el, de 10-ből 9 támadó ezt csinálja. A labdához közük nem volt a tiziknél a védőknek, ellenben lábat találtak. A meccs képe alapján jogos a döntetlen, a united két öngólja a chelsea-nek volt szerencsés...

    Válasz erre
  • 58.  Pachiso_Hulehen 2012. 02. 05. 19:03

    @ChelseaPrideofLondon: gratulálok eme intelligens megnyilvánuláshoz.
    Anyád biztos büszke rád.

    Válasz erre
  • 59.  Pachiso_Hulehen 2012. 02. 05. 19:04

    @Cech01: a 2. kamu volt ez tény de ha 3:0-nál nem álltok le akkor City szintű zakót mérhettetek volna ránk. Ez van az X igazságos!

    Válasz erre
  • 60.  Bazsaxxxe 2012. 02. 05. 19:05

    @BenHarding: Jól mondod,az nem :)

    Válasz erre
  • 61.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:05

    A manu - Chelsea meccsen is csak 2 lesgóllal tudtak nyerni! Remélem a bajnokságot a City nyeri.

    Válasz erre
  • 62.  Stonci 2012. 02. 05. 19:06

    @Pachiso_Hulehen: az utolsó volt az egyetlen értelmes hozzászólásod..ezt köszönöm..a többire itt nincs szükség.

    Válasz erre
  • 63.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:07

    @Pachiso_Hulehen: Jól van szopd le webbet te xar

    Válasz erre
  • 64.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:08

    @Pachiso_Hulehen: Ja meg takarodjál a saját csapatod blogjára te paraszt ide jössz kár örvendeni. Gondolom anyád büszke rád...

    Válasz erre
  • 65.  Pachiso_Hulehen 2012. 02. 05. 19:08

    @ChelseaPrideofLondon: hozod a csapatod színvonalát. Gratulálok Te IQ katona!

    Válasz erre
  • 66.  Cech01 2012. 02. 05. 19:08

    @Pachiso_Hulehen: Igen AVB is lefagyott, cserélni elfelejtett, egyébként meg a földet nyalta. Az X mondjuk akkor lett volna igazság, ha Ramires, Terry és Lampard is játszik, de nem baj megelékszem vele.

    Válasz erre
  • 67.  goldstein1984 2012. 02. 05. 19:09 Válasz erre
  • 68.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:09

    @Pachiso_Hulehen: Webb is hozta a színvonalát.

    Válasz erre
  • 69.  aznemerdekes 2012. 02. 05. 19:10

    Érdekes meccs volt. 3 gól NEM volt bent a játékunkban, nem voltunk jobbak ellenfelünknél, DE Web is kellet ahhoz, hogy 3-0-ról döntetlenre hozza a Mu a meccset. Én eddig azt mondtam Torres-nél még látom a fényt, most már nem hogy a kezdőbe de még a kispadra se nagyon ültetném. Chech kirúgásaiban több veszély volt mint Torres-ben az egész meccs alatt Szép gólpassz ide-oda, meggyőződésem normális támadóval simán hozzuk a meccset.

    Válasz erre
  • 70.  aznemerdekes 2012. 02. 05. 19:12

    @aznemerdekes: Kis javítás 3-0-s állásnál lett volna sima meccs, normális támadóval.

    Válasz erre
  • 71.  Pachiso_Hulehen 2012. 02. 05. 19:12

    @Cech01: Ahogy nálunk Vidic, Cleverley, Anderson, Nani...
    Ugyanúgy benyaltátok, hogy ráültök az eredményre mint ahogyan mi szoktuk, soha nem értettem 2:0, 3:0 után miért kell leállni?!

    Válasz erre
  • 72.  Jabulani 2012. 02. 05. 19:14

    @Pachiso_Hulehen: Es rolad mennyit arul el az, hogy a lefujas utani elso dolgod itt jartatni a szad?Webb egy idiota, irj az FA-nek levelet.

    Válasz erre
  • 73.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:15

    @goldstein1984: Hát jaa

    Válasz erre
  • 74.  ferguson1 2012. 02. 05. 19:15

    @aznemerdekes: korrekt hsz! Azért azt is látni kell, h a 3-0 iszonyat irreális volt. Az életben nem volt három gól különbség a két csapat között. A háromból ráadásul kettő öngólnak vehető. Ha mindenki lenyugszik, akkor rájön, h ez egy remek döntetlen volt, ami megfelelt a meccs képének...

    Válasz erre
  • 75.  Stonci 2012. 02. 05. 19:17

    @Pachiso_Hulehen: mi az hogy hozod a csapatod színvonalát..na húzz innen...engem ha valaki kihoz a béketűrésből..akkor az már igazán tapló..neked sikerült...3-0 nál egy hozzászólásod nem volt...gondolkodj el ezen..ne itt verd a nyálad...

    Válasz erre
  • 76.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:18

    @ferguson1: Ha a bíró normálisan vezette volna a meccset nem is lennék ideges. Ugyanúgy az elején is ki lehetet volna állítani Cahill-t. Csak azt nem értem, hogy mennyi meccs kell még mire elküldik a fa*zba webb-et

    Válasz erre
  • 77.  BenHarding 2012. 02. 05. 19:21

    @Bazsaxxxe: Vagy mégis? Lásd fölöttem lévő vélemény - még csak nem is unitedestől.

    Válasz erre
  • 78.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:25

    OFF Azt amúgy vágjátok, hogy az elküldött fiataljainknak (Sala, Borini) nagy szerepe volt abban, hogy nyerjen a Roma sz Inter ellen és hogy xeljen a HSV a Bayernel. Ennyit a fiatalításról...

    Válasz erre
  • 79.  ferguson1 2012. 02. 05. 19:26

    @ChelseaPrideofLondon: a cahill esetet nem láttam, mert csak a 40. perctől néztem a meccset, de ha a chelsea-sek is azt mondják, h ki lehetett volna állítani a srácot, akkor elhiszem. A két tiziről annyit, h tényleg lehet mondani, h welbeck könnyen esett el, de a fizikai kontakt megvolt a két játékos között, a védő labdát nem ért, így ez befújható. Persze nem minden bíró fújja be, de mérlegelésre bőven adhat okot, h befújja-e v. nem. Evra / sturridge esete talán egyértelműbb volt. Webb-ről meg annyit, h lehet azt hinni, h segít a MU-nak, de olyankor is vannak érdekes ítéletei, amikor a MU nem is játszik, szal szerintem ő alapból nem túl jó spori...

    Válasz erre
  • 80.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:30

    @ferguson1: Nem is értem, hogy vezethet akkor foci meccseket. Ennyi hiba után nem kéne semmi rangosabb meccset vezetnie.

    Válasz erre
  • 81.  Bula007 2012. 02. 05. 19:32

    Eddig kiálltam Torres mellett, h kell még neki egy kis idő, januárban verhető csapatok ellen játszunk, majd biztos betalál... és nem.. erre ma ezaz ajtó-ablak ziccer. Tiszta kalou komolyan mondom. Türelem elfogyott, elő kell venni a Torres aktát és igazolni a helyére egy normális támadót aki nem küzd kibaszott önbizalomhiánnyal, mert elhiszem h kevés használható labdát kap de basszus 1 éve van itt... lélekben feladtam szerintem én is. ezek után kíváncsi leszek az elkövetkezendő meccsekre nagyon, h kibaszott mély gödör vagy fellendülés lesz, de h meg is nézem őket az nem biztos.

    Válasz erre
  • 82.  ChelseaPrideofLondon 2012. 02. 05. 19:35

    @Bula007: Hát én már előző szezonba eltemettem torres-t. Nem gondoltam, hogy egy igazolás ennyire nagy hatással lehet a csapatra. Elfogyott a türelmem nekem is . Remélem nyáron lepasszoljuk a psgnek vagy az anzsinak mert lehet hogy ők még adnának érte valamennyi pénzt.

    Válasz erre
  • 83.  Jabulani 2012. 02. 05. 19:37

    @ferguson1: Cahill tulajdonkepp lehet erintette is a labdat(ha nem is a szele biztos erte), azert pirosaznak mert ezt utolso emberkent tette, nem volt az egy durva vagy szandekos szabalytalansag, de siman befujhato.Evra-Sturridge esetenel jogos a tizenegyes, de egyaltalan nem volt szerintem az sem szandekos ott sem.Emlitette a roman Digi kommentatora is, hogy lehet Evra mar csak tapasztalatbol is pont oda lepett ahova a szereles erkezhet...en egyszeruen pechnek mondanam.Viszont a Wellbeck eset elegge erdekes.Megallt, aztan kb beleakasztotta a labat Ivanovicba.Szerintem nem tizi, de a Cahilles szitu jovatetelenek elmegy.

    Válasz erre
  • 84.  Petikeee 2012. 02. 05. 19:38

    @Stonci: 3-0 nál egy hozzászólásod nem volt. Ott a hangsúly...

    Válasz erre
  • 85.  notarrogantjustbetter 2012. 02. 05. 19:42

    @Jabulani: abszolút egyetértünk, csak már rég rossz, ha jóvátételekkel operál a sporttárs... ki tudja, hogy 80perc emberelőny elszalasztása hány kamu tizit ér, vagy fordítva?:)
    Webb egy rossz vicc, ebben asszem mindkét tábor egyetért. písz

    BEL19VE

    Válasz erre
  • 86.  andris0131 2012. 02. 05. 19:44

    www.facebook.com/photo.php

    Egy kis érdekesség tőlem, nektek.

    Válasz erre
  • 87.  ferguson1 2012. 02. 05. 19:47

    Torres bexarás bakker. Az őszi meccsen az OT-n legalább ellőtte a labdát, még ha nem is találta el az üres kaput. De most már ellőni sem volt képes a labdát tiszta helyzetben. Nem is értettem. Legalább ellőtte volna azt a szerencsétlen lasztit, aztán ha nem gól v. a kapus kivédi, akkor pech. De egy gólra éhes csatár nem baxhat el így egy helyzetet :S

    Válasz erre
  • 88.  Chapman14 2012. 02. 05. 19:47 Válasz erre
  • 89.  Pachiso_Hulehen 2012. 02. 05. 19:47

    @Jabulani: nem értem miért kéne nekem levelet írni az FA-nek?

    Válasz erre
  • 90.  Jabulani 2012. 02. 05. 19:50

    @notarrogantjustbetter: De meg ha hibazik is, mert megesik, nem szabadna jovategye meg egy hibaval.Az o dolga az lenne, hogy eldontse az adott esetrol, hogy szabalyos-e vagy sem, es annak megfeleloen cselekedjen.El kellene fuggetlenitse egymastol az eseteket nem megadni, mert azelott nem fujt...ahh idiota kopasz, monnyon' le!

    Válasz erre
  • 91.  Pachiso_Hulehen 2012. 02. 05. 19:50

    @Stonci: Én voltam tapló? Ember tudsz Te olvasni? Ennyire ne legyél csőlátású.
    Volt két jogos büntető amit nem adott meg a bíró meg kettő ami véleményes és azt meg befújta. Mikor Atkinson elfújta nektek a meccset akkor senki nem lázadozott. Ez egy ilyen játék..

    Válasz erre
  • 92.  Jabulani 2012. 02. 05. 19:53

    @Pachiso_Hulehen: Hogy legyen jobb dolgod, mint itt jartatni a szadat.

    Válasz erre
  • 93.  Pachiso_Hulehen 2012. 02. 05. 19:54

    @Jabulani: Van, lassan megyek fürdetni a gyereket.

    Válasz erre
  • 94.  ferguson1 2012. 02. 05. 19:59

    @Jabulani: abban egyetértek, h mindkét tizi pech a chelsea szempontjából. Az angol kommentátor is mondta, h evra látta, h hamarabb fog odaérni a labdához, mint sturridge, ez meg is történt, belépett sturridge elé, ő meg evra lábára lépett. Persze lehet mondani, h evra nem is akart továbbmenni, de ha a 16-oson belül kontakt van a védő és a támadó játékos között és egyértelműen látszik, h a védő nem ér labdát, az már régen rossz a védekező csapat szempontjából, mert bőven kockáztatja a büntetőt. Xar ügy, mert tényleg nem szándékos a védő részéről a belépő, de a bíró sem nézheti el. Welbeck tényleg rájátszott, de a szitu ugyanaz volt. Ivanovic nem ért labdát, welbeck helyzeti előnyben volt, volt kontakt a két játékos között. Persze lehet mondani, h welback direkt kereste a védő lábát, h bele tudjon botlani, de ez már a támadó csapat helyzeti előnye. Ha nem adja meg a bíró, akkor úgysincs semmi, ha meg befújja, akkor az jó a támadó csapatnak. A szituáció bőven mérlegelésre adott okot a bírónak, ő pedig befújta. Láttunk már ilyenért tizit is és továbbot is, szal nem volt teljesen kamutizi. A chelsea szempontjából itt is az volt a pech, h a védő labdát nem ért, ellenben volt kontakt a védő és a helyzeti előnyben lévő támadó között. Ez már nem sok jót valószínűsít a védekező csapat szempontjából.

    Amúgy változatlanul azt mondom, h ez egy remek és igazságos döntetlen volt szerintem. A united fantasztikusan küzdött és talán lehet mondani, h mezőnyben jobban játszott (bár mondom nem láttam az első félidőt, de azt olvastam, h a united az első félidőben jobban játszott a kékeknél, a második meg elég kiegyenlített volt...), a chelsea pedig remekül használta ki, ha a kapu elé került, még ha kettő öngól is volt.

    A többit majd kielemzik úgyis a szakértők, kíváncsi leszek majd a sky, a bbc és az angol lapok véleményére.

    Szenzációs meccs volt, annyi szent, az angol futball jó reklámja, ahol mindkét csapat a végsőkig pörgött...

    Válasz erre
  • 95.  Jabulani 2012. 02. 05. 20:08

    @ferguson1: Kozben javitom magamat(talaltam videot) Cahill siman elkesett, nem volt olyan kozel a labdahoz, de nem volt bent a 16-oson belul sem.

    Válasz erre
  • 96.  Stonci 2012. 02. 05. 20:09

    @Pachiso_Hulehen: azért az kemény volt..hoztad a csapatod színvonalt..nem itt kéne szidni...és ha nyertünk..egyszer sem játszottam az idióta szarrágót, hogy Mu blogra menjek örömködni...és nem válaszoltál!!! 3-0-nál miért nem verted itt a nyalád? na ennyi...ülj le...egyes

    Válasz erre
  • 97.  Roxii 2012. 02. 05. 20:10

    @aznemerdekes:
    Igen Torres ma hibázott egyet,el kellett volna lőnie azt amikor olyan gyönyörűen kialakította a helyzetet, de azért felvilágosítanálak hogy nélkül kikaptunk volna ma! És mért mondjátok mindig hogy gól-passz ide vagy oda? NEM A GÓL PASSZ UTÁN JÖN A GÓL? csak mert az idei évben Torres adta belőlük a legtöbbet!

    És azt az önző majom Sturridge-ot én meg azt nem ültetném még padra sem!

    Válasz erre
  • 98.  WolandTottenham 2012. 02. 05. 20:28

    az én olvasatomban:

    Sturridge v Evra -> teljesen jogos tizi

    Ivanovic v Welbeck -> teljesen jogtalan

    Bosingwa(?) v Young -> sárga Young-nak

    Cahill v Welbeck -> piros Cahill-nek

    amúgy jó meccs volt nagyon, a második gól után nagyon KO-közeli állapotban kóválygott a ManU, ritkán lehet ilyet látni. meccs előtt ikszet kértem az égiektől, most már csak ki kellene használni a lehetőséget a Pool ellen hétfőn...

    Válasz erre
  • 99.  aznemerdekes 2012. 02. 05. 20:29

    @Roxii: Sturridge-ban ott van a gól, Torreshez labda kerül nem érzem hogy a hálóba tudná juttatni. Nem azt mondom hogy Torres nagy rakás ürülék, nem sőt kimondottan hasznos, DE a csatár dolga hogy gólt szerezzen, tehát középpályás lenne még azt mondom jó de mint támadó nem hiszem hogy erre van szükségünk.

    Válasz erre
  • 100.  tomi99 2012. 02. 05. 20:29

    srácok, webb címét nem tudja valaki? Ilyen idióta barmot még nem láttam

    Válasz erre
  • 101.  WudigessBoi 2012. 02. 05. 20:31

    A jó társaság ellenére nagyon fájt ez a meccs. Nem játszottunk valami jól, de 3-0-ról pontokat bukni pocsék érzés. De mégsem tudom most hibáztatni a csapatomat, ez most nem az a magunkat vertük meg-szituáció volt. A United is szépen talpra állt, de én őszintén szólva nem éreztem bennük az átütőerőt.
    Howard Webb egész egyszerűen tönkretette ezt a rangadót, össze-vissza fújkált mezőnyben, ráadásul több, mérkőzést komolyan befolyásoló hibája volt. Nem értem, hogy tartozhat egy ennyire dilettáns bíró a világ élvonalába, egymás után hozza le az olyan meccseket, amik hemzsegnek a hibáitól. Ez ez a két csapatnak már a sokadik meccse gyors egymásutánban (BL-t is beleértve), amikor mindenki bírózik - teljes joggal.

    Válasz erre
  • 102.  Duxbury 2012. 02. 05. 20:33

    Hermafrodita megint megadta az esélyt a jó szereplésre, pedig féltem tőle, hogy a nagy számok törvénye alapján ellenünk fog betalálni.

    Válasz erre
  • 103.  Danniil 2012. 02. 05. 20:38

    @Duxbury: 100% biztos vagyok benne hogy a "hermafroditának" több gólja van ebben a szezonban mint amennyi IQ-val te rendelkezel.. ;)

    Válasz erre
  • 104.  Duxbury 2012. 02. 05. 20:39

    @Danniil: ehhehhe, ekkora poént a sasjóskától hallottam legutóbb!

    Válasz erre
  • 105.  CFCboy1989 2012. 02. 05. 20:40

    Chelsea- Webbchester 3-3!
    Ennyi és nem több!
    Elegem van abból hogyha jók vagyunk akkor jön a bíró sporttárs és közbeavatkozik!
    Ennyi így nem sok esély van a 3. helyre!
    Grat a fiúknak de a győzelem nagyon kellett volna!
    Blue is the colour!

    Válasz erre
  • 106.  Danniil 2012. 02. 05. 20:45

    @Duxbury: az, hogy sasjóskát nézel az előbbi állításomat igazolja :)

    Válasz erre
  • 107.  WudigessBoi 2012. 02. 05. 20:46

    @WolandTottenham: Jó nézni, ahogy öljük egymást?:)
    Amúgy Friedel gyakorolja a tizenegyesvédést - csak egy jó tanács!

    Válasz erre
  • 108.  holloway 2012. 02. 05. 20:55

    @WudigessBoi:

    valami ilyesmi jutott nekem is az eszembe :))
    vicces kívülállóként ilyen meccset nézi és utána olvasgatni a kommenteket.
    amúgy majdnem egyetértek a tottenhamos kollégával. annyi h sztem cahill a tizenhatoson kívül szabálytalankodott.
    amúgy az meg teljesen vitathatatlan h a man u a bírók által leginkább támogatott csapat. mindig a phil jacksonos lakers párhuzam jut eszembe róluk. nagy tekintélyű edző mindekettőnél, aki kiharcolja/sírja csapata támogatását, mikor mi kell.

    Válasz erre
  • 109.  mrtemplar 2012. 02. 05. 21:05

    Csak azt nem értem h a juvés gyerek mit kotnyeleskedik bele itt az igazi fociba. Szerintem webbnek ez még viszonylag normális meccse volt(magához képest), de tény, hogy a PL hadilábon áll a bírókkal. Rengeteg a katasztrofálisan levezetett meccs csak az a gyanús h a szövetség miért nem tesz semmit.

    Válasz erre
  • 110.  WudigessBoi 2012. 02. 05. 21:12

    @mrtemplar: Webb tragédia volt. Mindkét oldal fel tud hozni mérkőzést befolyásoló hibát és mezőnybeli baklövések egész sorát is. Én vigyázó szemem azért a PL többi meccsére is vetem, állítom, Webb nevéhez köthető a legtöbb mérkőzést befolyásoló súlyos és érthetetlen tévedés. A mai produkciója után megértettem, min mehettek keresztül a Sunderland drukkerei, a hazai Everton elleni meccsük után...

    Válasz erre
  • 111.  makemoney 2012. 02. 05. 21:26

    A meccs előtt örültem volna az X-nek, de most... Amúgy lehet látni, hogy Ivanovic visszahúzza a lábát, nehogy felrúgja Welbecket, aki mesterien feldobta magát... Csalódott vagyok, köszi Webb!

    Válasz erre
  • 112.  psychocska 2012. 02. 05. 21:39

    Elvileg Webb a legjobb angol bíró, ez sokat elmond a játékvezetésről kedvenc bajnokságunkban.
    Aki viszont rá fogja a mai döntetlent, azt nem tudom mire vélni. Egy elmaradt piros lapot kompenzált egy kamu tizivel(Welbeck). Ezek voltak a meccset befolyásoló hibái, a mezőnyben meg csak szimplán halálosan idegesítő módon tévedett ide is oda is.
    Ahelyett, hogy egyesek Webb ténykedésére fognak itt mindent, azon kéne elgondolkodni, hogy a 1-3, de főleg 2-3 után 10emberrel védekeztetek otthon.
    Ha ezt mi produkáltuk volna a traffordon, biztos nem lenne pofám a bírót hibáztatni, legyen akármilyen botrányos is a játékvezetés.
    A bírói hibákkal amúgy is úgy vagyok, hogy előbb utóbb kiegyenlítik egymást, erre fogni bajnoki címeket és ehhez hasonló elméleteket gyártani szerintem gyerekes és szánalmas is kissé.

    Válasz erre
  • 113.  The Bison 2012. 02. 05. 22:09

    psychocska!
    Irományod első felével egyet kell értsek, viszont nem hinném hogy ellenkező esetben "ti" nem beszélnétek negatívan a bíróról, főleg ha csak kedves Sir Alex-re és a hasonló kimenetelű mérkőzések utáni nyilatkozataira gondolok. Azonban Chelseas cimboráknak írom hogy sajnos csapatunk ismét bizonyította, igenis hajlamos idő előtt fejben az öltözőbe menni...ha nem is mindenki, de a csapat többsége sajnos a 3. gól után elkönyvelte a győzelmet. Végtére is úgy érzem ez lett a vesztünk, nem a játékvezetés hibái.
    Mellesleg Cahill pozitív benyomást tett rám így elsőre, nem tudom ti hogy látjátok...
    Mellesleg jó meccs volt, a játékkal is meg voltam elégedve,a második gól káprázatos volt. Ideje lesz egy Mata mezt aggatni a falamra :D

    Válasz erre
  • 114.  psychocska 2012. 02. 05. 22:18

    @The Bison:
    Én biztos, hogy nem fognék bíróra vereséget, maximum ha teljesen egyértelmű csalásról beszélnénk. SAF bírózása se tetszik, akármelyik oldalról is jöjjön, számomra ez nem szimpi, mert hosszú távon úgyis kiegyenlítődnek ezek a tévedések. Rá lehet fogni a bíróra a vereséget, csak akkor mondjuk 3forduló múlva ha egy lesgóllal nyer a csapat, fogjuk azt is a bíróra. De ezek valahogy általában elmaradnak, legalábbis nem nagyon láttam még olyat, hogy egy szurkoló megköszöni a bírónak a győzelmet.

    Válasz erre
  • 115.  WudigessBoi 2012. 02. 05. 23:04

    @psychocska: Mi a QPR ellenit megköszöntük Deannek...
    Ezt a bekkelős dolgot meg másképp látjuk. Alapvetően nem álltunk vissza, ezért is húz(hat)tunk el három góllal. A második befújt tizi után meg nyilván jött egy döbbenet, hogy "baszki, itt bármi megtörténhet". Megremegtünk, igen. De nem gyávaságból, hanem egyrészt, mert iszonyat morálromboló volt maga a döntés, illetve a tudat is, hogy egyre olvadt a három. Azt meg te jobban tudod nálam, hogy a United hajlamos ezekre a feltámadásokra, ez egyrészt elbizonytalanítja az ellenfelet, másrészt hitet ad a MU-nak. És ott kezdtetek igazán nyomni, addig meddő mezőnyfölény volt. Ahhoz, hogy visszajöjjetek a meccsbe, kellett két olyan büntető, amit úgy fújtak be, hogy nem volt egyik sem egyértelmű gólhelyzet (a második meg jogos sem).
    Nem akarom fölmenteni a csapatom és nem akarom elvitatni a MU érdemeit sem, de ez nem egyáltalán nem olyan szitu volt, hogy visszaálltunk, úgyhogy meg is érdemeljük.

    Válasz erre
  • 116.  CFCboy1989 2012. 02. 05. 23:27

    @psychocska:
    én nem nézek MU meccset de nekem az is sokat elárul a csapatodról hogy az elmúlt 2 bajnokin 5 gólt lőttetek abból 4 11-es!
    A mai meccset sajnos költözés miatt nem láttam!
    Hajrá Chelsea!

    Válasz erre
  • 117.  Petikeee 2012. 02. 05. 23:36

    @WudigessBoi: a 101. kommenttel abszolút egyetértek, betűről betűre ez járt a meccs után a fejemben nekem is!

    Válasz erre
  • 118.  WolandTottenham 2012. 02. 05. 23:55

    @WudigessBoi: hahah, persze ilyenkor felszabadultan lehet meccset nézni, mert bármi is a vége mindig lehet benne valami pozitívat találni:) a pool-spurs nektek lehet hasonlóan nyugodt szórakozás (már ha megnézitek)

    @holloway: igen, Cahill a 16-oson kívül volt, nem is írtam mást:) ettől még ugyanúgy utolsó ember volt, tehát a piros járt, szabival. ma talán úgy-ahogy kiegyenlítették egymást Webb szokásos szarvashibái. vicc, hogy VB és BL döntőt is adtak ennek a bohócnak.

    Válasz erre
  • 119.  Cech01 2012. 02. 06. 7:06

    @Pachiso_Hulehen: Azért ez már tényleg milyen dolog, hogy most idejössz örömködni, azért én se tenném ezt, nem akarok beszólogatni, mert tudom, hogy fölösleges, de ez azért tény, hogy udorító dolog.

    Amúgy nem lesz osztályzás?

    Válasz erre
  • 120.  Dr Rudeboy 2012. 02. 06. 9:00

    @CFCboy1989: akkor nézd vissza a stoke elleni döntéseket például, és akkor majd sokat elárul neked az, hogy 16-oson belüli szabálytalanságokért büntetőt szoktak adni.

    sajnálom, hogy a tegnapi meccs megint erről szólt. webb egy fasz, tévedett ide is, oda is, meccsbefolyásoló hibákat vétett (cahill piros, united büntetők, stb). ugyanakkor: a meccs nagy részében (szerintem) jobbak voltunk játékban, a gólokat mégis a chelsea szerezte, én igazságosnak tartom ezt a döntetlent. a kapusok meg sokszor elképesztőeket fogtak

    Válasz erre
  • 121.  Rio 2012. 02. 06. 9:22

    @Dr Rudeboy: +1, igazságos x, csodás meccs volt, egyik oldal se bírózhat tiszta szívből, mivel nincs rá jogalapja.

    Válasz erre
  • 122.  juve 2012. 02. 06. 10:00

    @Cech01: és te a 3-3-hoz?

    Válasz erre
  • 123.  davidluiz 2012. 02. 06. 10:13

    A MU-nak bírói segítségre volt szüksége ahhoz, hogy ki tudjon egyenlíteni. Ez van. Majd legközelebb (jövőre) nem lesz ilyen mázlijuk. (remélem!)

    Válasz erre
  • 124.  Bula007 2012. 02. 06. 11:00

    Amúgy tényleg felesleges itt a bíróra fogni a dolgokat, az igaz h közrejátszott benne h a MU feljöjjön de csakis a mi balfaszságunk miatt. Visszanézve párszor Ivának az "akasztását" tényleg látszott h visszhúzta a lábát és mintha a nigger direkt akart volna eleseni benne, de baszki 3x vissznézve, elsőre teljesen jogosnak gondoltam én is. Amit meg evra csinált.. istenem.. tudni kell esni is és kurva jól csinálta. Lehet h a united jobban játszott, de ez egy Chelseasnek fel se tűnik mert magunkohz képest mi is nagyon jól játszottunk. Annyi biztos h kell egy vezér a pályára mert az most nem volt meg(Drogba,Terry,Lamps). Gyakorlatilag a meccset meg De Gea mentete meg a Unitednek.

    Válasz erre
  • 125.  mrtemplar 2012. 02. 06. 11:59

    @psychocska: Mi az, hogy kiegyenlítik egymást szerintem ne nézz több kung fu filmet, ez nem jin és jang. Anno övrebő ámokfutását mi egyenlítette ki?? Webbtől függetlenül 3-0-ról győznünk kellett volna, bár a meccs előtt még a döntetlenre se tettem volna egy lyukas garast sem.

    u.i. : az 5 gólból 4 tizeneggyes tényleg nem vmi veretes.

    Válasz erre
  • 126.  Roxii 2012. 02. 06. 17:26

    @aznemerdekes:
    Én is tudom hogy mi lenne a dolga, csak mint Torres szurkoló (meg nem tudnám mondani már mióta az vagyok) nagyon nehéz így látnom és azt olvasnom hogy mások bántják.. pedig tudom hogy nagyon ethetséges és sok-sok gól van még benne csak valamiért nem megy :( De persze tisztában vagyok hogy mi egy csatár dolga :( De lassan az én szemembe ő középpályás :( :(

    Válasz erre
  • 127.  Roxii 2012. 02. 06. 17:26

    @aznemerdekes:
    Én is tudom hogy mi lenne a dolga, csak mint Torres szurkoló (meg nem tudnám mondani már mióta az vagyok) nagyon nehéz így látnom és azt olvasnom hogy mások bántják.. pedig tudom hogy nagyon tehetséges és sok-sok gól van még benne csak valamiért nem megy :( De persze tisztában vagyok hogy mi egy csatár dolga :( De lassan az én szemembe ő középpályás :( :(

    Válasz erre
Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez.
Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.
Ha nincs felhasználóneved, itt tudsz regisztrálni.
Ha Broki vagy, inkább ne is pazarold az időd...